• Huippunopea valokuituverkko nyt tulossa Pälkäneelle!

• Rakennamme uudenlaista verkkoa juuri sinulle!

Tiedote Pälkäneen Valokuitu Oy:n asiakkaille Marraskuu 2019

Pälkäneen Valokuitu Oy on aloittanut yhteistyön Intrum Oy:n kanssa

Pälkäneen Valokuitu Oy tehostaa laskutuksen prosessejaan ulkoistamalla Intrumille laskutus-, muistutus- ja perintäpalvelut. Laskujen operointi siirtyy Intrumille kevään 2020 aikana.

Sopimuksella Pälkäneen Valokuitu Oy pyrkii tehostamaan tuotteisiinsa liittyvää asiakaspalvelua sekä vapauttamaan resursseja ydinliiketoimintaansa.

Mikä muuttuu?

Itse laskun maksaminen pysyy asiakkaan kannalta samana. Intrumin kumppanuuden myötä asiakkaat saavat entistä asiantuntevampaa palvelua maksamiseen liittyen sekä Intrumin kattavat asiakaspalvelukanavat käyttöönsä. Intrumin kumppanuus mahdollistaa myös kuluttaja-asiakkaille

siirtymisen e-laskuun.

Miten toimin, jos saan maksumuistutuksen?

Mikäli saat maksumuistutuksen maksamattomasta laskusta, se tulee maksaa maksumuistutuksen tiedoilla. Maksamalla velan eräpäivään mennessä voit välttää velan siirtymisen perintään.

Miten toimin, jos saan maksuvaatimuksen?

Kun maksat laskun maksuvaatimuksen maksutiedoilla eräpäivään mennessä, asia on sillä kunnossa. Voit maksaa laskun myös kirjautumalla Oma Intrum -palveluun, joka on auki ympäri vuorokauden. Mikäli et pysty maksamaan laskua eräpäivään mennessä, nopein tapa saada apua on kirjautua Oma Intrum -palveluun. Sitä varten tarvitset pankkitunnukset sekä kirjeessä näkyvän asianumeron. Oma Intrumissa voit kätevästi maksaa velkasi, ehdottaa maksusuunnitelmaa tai lähettää viestin Intrumin asiakaspalveluun.

Voit ottaa Intrumiin yhteyttä myös puhelimitse kirjeessä mainituilla yhteystiedoilla. Mikäli sinulla ei ole kirjettä, voit soittaa Intrumin vaiheen numeroon 09 229 111, josta sinut ohjataan asiakaspalveluun.

Intrumin verkkosivuilla voit tutustua tarkemmin asiakaspalveluumme sekä saada vinkkejä henkilökohtaisen talouden hallitsemiseksi.

Lisätietoja yhteistyöstä

Pälkäneen Valokuitu Oy

Antti Tirronen

Esko Koskela

11.11.2019

Pälkäneen Valokuitu Oy on aloittanut yhteistyön Intrum Oy:n kanssa

28.11.2017

Pälkäneen Valokuitu Oy:n järjestämän Info- ja markkinointitilaisuuden 07.11.2017 oheismateriaali löytyy alta.